Voi...Toivoin ettei se päivä tulisi koskaan. Minua kiusattiin ensimmäisen kerran koulussa. :(  

Ja vaikka tiedän että monia ikäisiäni kiusataan aina, tuntuu tämä silti pahalta.

Se tapahtui kouluni rappukäytävässä torstaina n. klo 13:13 kun olin menossa uskonnon tunnille. Kolme minulle ennestään tuttua minun ikäistäni tyttöä alkoivat repiä pipoani pois päästäni. Ensimmäisellä kerralla he eivät saaneet sitä lattialle saakka, koska sain sen ensin kiinni. Mutta toisella kerralla se meni lattialle suuren ihmis joukon sekaan. Lähdin sitä sitten sieltä lattialta poimimaan ja samalla näin kuinka he kävelivät nopeasti toiseen suuntaan.

Olen varma että he tekivät sen, sillä näin heidät aivan takanani. Huoh...

Mutta nyt jotain muuta. En en ole ehtinyt oikein kirjoittaa tänne vähään aikaan. Minulla on ollut paljon kokeita ja joudun tekemään tätä blogia tablella, sillä en omista tietokonetta. Puhelimenikaan ei suostu tekemään yhteistyötä kanssani. 

Olen miettinyt vlogin aloittamista. Tai miksi sitä nyt ikinä kutsutaankaan. Tosin siinä on enemmän riskejä että joku tuttu näkee ne videot. Hmm... Mutta minulla on koko ajan hirveä hinku tehdä sitä vlogia tubeen. Mutta katsotaan nyt.

Nyt kun tuli You Tube puheeksi voin mainita ystäväni kanavan. Sen nimi on Iiris Allu-Aurora. Minut löytää sieltä nimimerkillä Fanta-Super. Teemme sinne erilaisia videoita erilaisten ihmisten kanssa. Siellä on mm. lyhytelokuvia, haaste ja kaikkea siltä väliltä. Sinne on tullut juuri uusi lyhytelokuva nimeltään: Viisi murhaa ja yksi kuolema. En tiedä mistä nimi tulee mutta luultavasti siitä että siinä vain yksi kuolee niin ettei häntä murhata. :D

No ei tässä varmaan mitään muuta.

T.tellu