Olen huomannut viime päivinä muutaman luokkalaiseni tuijottavan minua. Se johtuu kai siitä etten ole kuin muut luokallani. Kaikki muut tytöt käyttävät meikkiä. Tai ainakin ripsiväriä ja minä en. Se voisi johtua myös siitä että olen se luokan hiljaisin ja syrjäytynein. Eli siis oudoin, yksinäisin ja ulkopuolisin. Mutta se voisi tarkoittaa myös sitä että he pitävät minusta. Mutta se olisi jo hullua. Enhän ole edes puhunut heille. Eräs joka tuijotti minua muutama päivä sitten (salanimi: Ett) sanoi 7 leiripäivänä kaverilleen (salanimi: J) kun  he ohittivat minut jonossa että: "Älä ole aina kiltti." kun J sanoi "Hei! Me ohitettiin Tellu. Se oli tässä ennen meitä." Joten Ett, ei luultavasti katsonut minua sen takia että olisi ihastunut minuun. Ja eräs toinen (salanimi: Ar) katsoi minua monesti köksän (kotitalous) tunnilla. Aina kun katsoin miksi hän minua tuijottaa, hän käänsi katseensa pois. Ja eilen hän katsoi minua välillä terveystiedon tunnilla, kun olimme samassa ryhmässä erään tehtävän ajan. En voi ymmärtää mitä katsottavaa minussa on. En ole edes niin kaunis kuin luokallani oleva tyttö (salanimi: Sa) joka on hyvä kaikessa. Häntä kannattaa katsoa, ei minua.

T.tellu